هتلهای سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل سه ستاره دیره تاون دبی Dubai Deira Town Hotel هتل مجهزی است که می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در تور دبی به قصد کار و یا گردش به دبی سفر کرده اند. محل قرار گرفتن هتل در قلب دیره و در مکانی است که امکان تردد مسافران تور دبی را به مراکز مهم شهر آسان کرده است. مثلا از هتل دیره تاون با 10 دقیقه پیاده روی به بازار می رسید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارد. در ضمن 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی فاصله گرفته است. برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا، مراکز خرید و فرودگاه، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است. پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد. محیط هتل همیشه پاکیزه و تمیز بوده و از طراحی کلاسیک بهره برده است.

 

 

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران تور دبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برای مسافران تور دبی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافران تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا شما هم در تور دبی از اقامتی دلنشین لذت ببرند و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: